Matlådor fixat

Ojoj nu är det snart dags för start. Ska bli mycket intressant hur den första dagen kommer att vara...

Har stått i köket ikväll och fixat lite matlådor. Min första tanke var att det var väldigt lite mat, men när jag tänker efter så blir allt man ska äta på en dag väldigt mycket. Jag har varit en sådan person som haft usla matvanor. Har ätit ett stort mål om dagen däremellan antingen fika, frukt eller inget alls. Frukosten har för det mesta bestått av två mackor.
Är så nyfiken hur jag känner imorgon vid den här tiden.

Min sambo kom hem med nya träningskläder till mig idag <3 Bara det gör ju att man blir extra peppad.

Imorgon blir en dag som kräver planering. Ska till parken zoo och sen direkt efter det till sjukgymnasten. Har räknat ut att det blir ett mellanmål i bilen på väg in till stan, lunchlåda på parken och sedan ett till mellanmål i bilen på väg hem från stan.

Är lite nervös inför imorgon, men jag är peppad och jag har bestämmt mig för det här nu, så det kommer att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0