Är det sant

Jag börjar redan känna mig bättre! Ingen feber idag och knappt känt något i halsen.... Kan det gå över så fort eller är det så att jag inbillar mig det??? Jag får se hur det känns imorgon. Hoppas hoppas hoppas! Är ju så frustrerande när man inte kan träna och är taggad.

Maten går ok har lite svårt bara att få i mig allt, pressar i mig vissa måltider. Är dålig på att dricka med. Det måste jag verkligen förbättra mig på.

Sötsug har jag inte haft en gång.:)

Var iväg på ett litet kalas idag kommentarerna hagla:
- hon håller ju på med en sån där diet
- går ner i vikt sen upp igen
- tror hon ska få rutor på magen
- bara äter en massa kött och fett
Suck!!!!!!!!
1. Jag ser det verkligen inte som en diet det är ju mat, nyttig mat.
2. Sen jag gick upp mina 28 kilo under graviditeten har jag bara gått ner aldrig upp! (har förresten tappat alla nu:))
3. Jag vill inte ha värsta rutorna på magen jag vill få bort min hud/fett på magen efter graviditeten, vilket inte är så konstigt!
4. Jag äter helt vanlig mat
Tack medelålders bitterfitta för den peppen! Det gör mig bara mer motiverad till att köra järnet :P

Nu ska jag sova sött:)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Jag förstår dig precis. Under mina graviditeter gick jag upp 35 kilo båda gångerna. Dahh, konstigt att magen blir slapp när man går dem?! Det är väl klart man vill ha bort det,inget konstigt alls tycker jag. För egen del har jag aldrig varit överviktigt men man kan ju göra detta hur välmående perspektiv med. För man mår mycket bättre både psykiskt och fysiskt när man tränar och äter rätt, det är ju ingen nyhet direkt ;-) Alla sådana kommenaterer grunar sig i avundsjuka anser jag. Hoppas denna personen istället inser att du är en inspiration som faktiskt gör en ändring då det är nåt du inte trivs med. Kram och kämpa på/ Ulrika

2012-03-06 @ 08:32:30
URL: http://blogg.amelia.se/ojeika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0