Hej och hå

Igår var jag på Attack, kändes skönt att få hoppa lite till bra musik. Idag så var jag på ki box, det var super kul mycket styrka i det var det med. Så jag körde de delar av ff-passet som inte hade gjorts på boxen.
Imorgon blir det ett riktigt hårt ff-pass:)

Tycker fortfarande att inte maten är svår. Jag går efter matschemat man fick, tycker det funkar fint. Har dubbel räknat några gånger och jag hamnar alltid på 1450-1600 så det tycker jag väl borde vara ok.

Ska jobba i helgen, ska bli kul!

Funderar på om det finns något man kan snaska på under melodifestivalen imorgon. Men det finns det säkert inte så jag får ge f*n i det ;)

Nu ska jag fixa lite lådor till jobbet imorgon.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0