Lördag

Jiiihaaa idag gick träningen så bra. Stod utomhus på altanen kändes så skönt med den friska luften och solen:))
Det gick så lätt så imorgon måste det läggas på lite vikter. Tycker bara att det är så svårt att veta hur mycket man ska lägga på skivstången och hantlarna... Hmm har inte haft direkt någon träningsvärk än så jag får nog öka på ett par snäpp.
Kvällen tillbringades hos ett par goda vänner, självklart skulle det ätas pizza och chips och dipp . Jag kände inte ett dugg av sug på något av det. Jag satt där med min kaffe och kände mig bara så nyttig. Kan koppla på det där ganska lätt när jag bestämmer mig. Körde GI i sommras när alla satt och smaska glass och färsk potatis m.m av det som sommaren hör till. Under dem 6 veckorna jag gjorde det gick jag ner 6 kilo och dem har inte kommit tillbaka. Men nu  när jag är nere på match vikt så kände jag att det var dags att hoppa på något igen. Därav anmälan till FF.
Detta inlägget är skrivet på mobilen om det skulle vara lite konstiga bokstäver och sånt med. Texten är så liten så jag knappt ser den ;)
Imorgon är det dags igen och jag längtar till att få testa den nya övningen.
God natt på er alla fighters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0