Sämst på att blogga

Hej hopp nu var det länge sen sist.
Får liksom inte tiden riktigt att räcka till, så då har min blogg hamnat i kläm.

Idag 20:e dagen har jag gått ner 3,5 kilo samt 6 cm runt magen. Måste man ju vara nöjd med. Vikten skiter jag i för nu tycker jag att jag är nere på helt ok vikt för mina 169. Låg nu i morse på 58,2.

Jag har sagt det förr men säger det igen vill få bort allt daller på magen efter Lill-skrutt.

Har vart på gym tre gånger under ff och jag tycker det är både och att göra passet där. Gillar att göra cardio delen på gymmet men inte övningarna. De gör jag mycket bättre hemma. Där man får vara ifred och flåsa i lugn och ro:)

Här är mitt hemma gym<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0