Synd

Igår var en dag av planerad synd. Känns tråkigt men jag visste om det redan innan jag anmälde mig, för jag ville inte vänta till april.

Synden bestod av vin.

Men det var gårdagen det, jag vet att jag inte kommer synda ett uns till under månaden.

Tycker att upplägget med mat och träning är kanon känner mig typ mätt hela tiden och då kommer inte något sug av något annat.

En sak tycker jag är lite knepig att få ihop.
Jag och min son brukar gå upp runt 8.00-8.30 då blir ju kost schemat så här:
8.30 frulle
11.30 mellis
14.30 lunch
17.30 mellis
20.30 middag
23.30 kvällsmål
Tycker att allt bli så sent och man får ju äta själv hela tiden. Ställa kl 6.00 är inte något jag heller vill göra då sonen vaknar ibland på natten och härjar.
Det är mellisen 11.30 som ställer till det skulle jag bara få äta luchen då så är man liksom i fas med familjen.
Ska nog skriva och fråga om det finns något alternativ till det.

Hur som så ska jag träna extra hårt idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0